background

Innovacia Technology Sdn. Bhd.

Thursday 18 October 2012

Reflection_Nadiatul Husna

Nama: Nadiatul Husna bte Mohd Amin

No.Matrik: IEL110009

Jabatan: Syariah dan Undang-undang

Kumpulan: 11, APIUM

Assalamualaikum, Hye...


1) Apa yang saya belajar dari kelas APK pada hari jumaat yang lepas?

Saya dapat belajar tentang teamwork, leadership, self-confidence, co-operative dan lain-lain sifat positif yang mampu merubah persepsi dan sikap saya untuk menjadi seorang yang positif sepanjang masa dimana ianya penting untuk masa depan saya.

2) Apa yang saya rasa semasa belajar dalam kelas APK yang lepas?

Saya rasa sangat bersemangat dan gembira sepanjang proses pembelajaran berlangsung. M.r.s Elaine sangat bersemangat dan aktif sepanjang kelas berlangsung. Saya tidak sabar untuk menanti kelas yang seterusnya.

3) Dimana dan bila saya dapat aplikasikannya apa yang telah saya pelajari?

Saya dapat aplikasikan semua ilmu dan maklumat yang diperolehi untuk digunakan sepanjang proses pembelajaran saya selama 4 tahun di UM dan demi masa depan saya.

Jumpa lagi, Bye...:-) 


No comments:

Post a Comment