background

Innovacia Technology Sdn. Bhd.

Thursday 18 October 2012

Reflection Nor Jannah

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Nama        : NOR JANNAH BT AHMAD
No Matrik : IEL110013
Jurusan      : SYARIAH & UNDANG-UNDANG
Kumpulan  : 11, (AKADEMI PENGAJIAN ISLAM)

1. Apa yang saya belajar dari kelas APK hari Jumaat lepas?
Saya dapat mempelajari ciri-ciri positif yang dapat diaplikasikan dalam kehidupan untuk mencapai impian saya. Melalui ciri-ciri positif ini memberikan saya keyakinan untuk mendapat apa yang dihajati dan perlu sentiasa  berfikiran positif.

2. Apa yang saya rasa semasa belajar dalam kelas APK yang lepas?
Saya sangat kagum dengan Miss Elaine yang sangat berkeyakinan dan bertenaga semasa mengendalikan kelas walaupun orangnya kecil molek sahaja .ini menyebabkan saya berasa seronok berada dalam kelas yang tidak membosankan.

3. Dimana dan bila saya dapat aplikasikan apa yang saya belajar?
Saya dapat mengaplikasikannya secara fleksibel, sekarang atau setelah memasuki alam pekerjaan kelak . Ilmu perniagaan ini  amat berguna bagi saya untuk merancang sesuatu dengan sistematik.Sekian.

TERIMA KASIH..:)
  

No comments:

Post a Comment