background

Innovacia Technology Sdn. Bhd.

Thursday 18 October 2012

Norfaizah's Reflection

NAMA: NORFAIZAH BINTI RAMLI
NO.MATRIK: IEL110014
KOS: SYARIAH &UNDANG-UNDANG
KUMPULAN: 11, AKADEMI PENGAJIAN ISLAM (APIUM)

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera:


1) Apa yang saya belajar dari kelas APK pada hari jumaat yang lepas?

Pertama sekali, pada jumaat yang lepas, saya telah belajar bagaimana untuk mengurus masa dengan baik terutamanya dalam melakukan kerja secara berkumpulan. Pengurusan masa amat penting kerana sekiranya ia diurus dengan baik, segala kerja dapat dilakukan dengan mudah dan cepat. Selain itu, saya juga dapat belajar bagaimana hendak menyusun dan merancang masa depan saya dengan baik agar segala yang diinginkan dapat dicapai dengan jayanya.

2) Apa yang saya rasa semasa belajar dalam kelas APK yang lepas?

Saya rasa sangat bersemangat ketika mempelajari kelas APK disebabkan cara Mrs. Elaine yang sentiasa berinteraksi dengan semua pelajar. Dapat juga mengurangkan rasa mengantuk disebabkan aktiviti-aktiviti yang dilakukan dalam kelas.

3) Dimana dan bila saya dapat aplikasikan apa yang saya belajar?

 Saya dapat aplikasikannya setelah saya habis belajar dan juga dapat berkongsi dengan kawan-kawan berdasarkan apa yang telah saya pelajari. selain itu, sambil mencari kerja yangs sesuai, saya juga dapat merancang kerjaya lain yang berkaitan dengan keusahawanan.

Tq,..:-)





No comments:

Post a Comment