background

Innovacia Technology Sdn. Bhd.

Thursday 1 November 2012

RefleCtioN_AfaNdi



MY REFLECTION  ;

NOR AFANDI BIN MOHD SOHIME
DEPARTMENT SYARIAH AND LAW
IEL 110012

Assalamualaikum semua rakan-rakan seperjuangan.

1. Apa yang saya telah belajar dalam kelas APK yang lalu .

Saya dapat mengetahui serba sedikit tentang apakah itu sebenar Manager, pekerja, customer, pesaing, pemegang amanah dalam sesebuah organisasi.
Saya juga dapat mengenal pasti masalah seterusnya berfikir untuk menyelesaikannya dengan bijak dan sistematik.


2. Apa yang saya rasa semasa belajar dalam kelas APK yang lepas.

Saya rasakan bagai terdapat satu spirit mental untuk melakukan dan menjayakan sesebuah perniagaan dan sekaligus menimbul minat untuk menceburi bidang keusahawanan.



3. Di mana dan bila saya dapat gunakan ilmu yang telah saya pelajari ini.

Ilmu ini sebenarnya menarik, dan mungkin saya boleh gunakan di alam pekerjaan saya nanti . 

No comments:

Post a Comment