background

Innovacia Technology Sdn. Bhd.

Tuesday 30 October 2012

My RefLeCtion_NikArSyaD


Nik Mohd Arsyad Nik Man
IEL 110011


Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

1. Apa yang saya telah belajar dalam kelas APK yang lalu ialah:

 saya dapat mengetahui fungsi/peranan Manager,pekerja,suplier,costumer,pesaing dan pemegang saham
dalam sesebuah perniagaan.
selepas itu,saya belajar bagaimana mengenalpasti masalah dalam sesebuah perniagaan.
 selepas mengenalpasti masalah,maka boleh lah saya mencari jalan penyelesaiannya.

2. Apa yang saya rasa semasa belajar dalam kelas APK yang lepas ialah:

 saya rasa bersemangat untuk berniaga dan menceburi dunia keusahawanan

3. diamana dan bila saya dapat gunakan ilmu yang saya dapat ini ialah:

saya dapat mengggunakan pengetahuan  yang saya dapat ini apabila saya menceburi bidang perniagaan nati,selain itu boleh juga saya aplikasikan dalam sesuatu organisasi yang saya sertai.

No comments:

Post a Comment