background

Innovacia Technology Sdn. Bhd.

Thursday 8 November 2012

Reflection- Nor Jannah

Nama: Nor Jannah Bt Ahmad
No matrik: IEL 110013
Fakulti: Akademi Pengajian Islam
Kursus: Syariah dan Undang-undang

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Apa yang saya telah belajar dalam kelas APK yang lalu?

          Saya telah belajar bagaimana sesuatu urusan perniagaan itu dijalankan. Bermula daripada pihak terawal sehingga pihak yang terakhir. Semua pihak adalah amat penting kerana masing-masing mempunyai peranannya yang tersendiri.


Apa yang saya rasa semasa belajar dalam kelas APK yang lepas?  

        Suasana pembelajaran sangat menarik apabila dipraktiskan sendiri perniagaan tersebut. Pelbagai pengalaman dapat diperolehi daripadanya.


Di mana dan bila saya dapat gunakan ilmu yang telah saya pelajari ini?


        Saya boleh mengaplikasikan apa yang dipelajari ini semasa menjalankan perniagaan suatu hari nanti.


Sekian terima kasih, Assalamualaikum.



No comments:

Post a Comment