background

Innovacia Technology Sdn. Bhd.

Thursday 8 November 2012

My Reflection: Norfaizah

Hai Miss Elaine;

*Maaf, minggu lepas saya tidak hadir kerana masalah kesihatan. Apa yang saya dapat disimpulkan disini berdasarkan pandangan daripada kawan-kawan saya:

1) Apa yang anda belajar pada kuliah yang lepas?

Berdasarkan respon daripada kawan-kawan saya pada kuliah yang lepas, mereka dapat belajar bagaimana sesuatu urusan perniagaan itu dijalankan tidak kira samada sebagai custemor, supplier,  dan sebaginya.

2) Apa yang anda rasa?

Ahli-ahli kumpulan saya mengatakan bahawa kuliah pada minggu lepas amat menarik kerana mereka dapat mengaplikasikan sendiri elemen-elemen yang penting dalam perniagaan walaupun bukan secara realitinya.contohnya tugas supplier untuk membekalkan barang-barang untuk berniaga burger

3) Dimana dan bila dapat mengaplikasikannya?

Dapat mengaplikasikannya dalam kehidupan seharian atau apabila semasa bekerja nanti.



No comments:

Post a Comment