background

Innovacia Technology Sdn. Bhd.

Sunday 18 November 2012

Nor Afandi Reflection

Nor Afandi Bin Mohd Sohime
IEL 110012

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.

Apa yang telah saya belajar dalam kelas APK yang lepas ?

Pada kelas APK minggu lepas saya telah belajar tentang cara untuk menganalis dan mengenalpasti akan pembayaran wang pinjaman yang telah direkod oleh ketua saya, iatu Nik Arsyad.

Walaupun saya bukan seorang pegawai bank, tapi saya dapat mengetahui tentang bagaimana cara yang betul untuk berurusan dengan bank secara lebih sistematik.


Apa yang saya rasa tentang kelas APK minggu lepas ?

Saya rasa lebih selesa bila sesi simulasi itu berlaku secara setempat. Tidak perlu untuk berlari-lari ke tempat lain. Itu lebih mudah dan lebih terurus. Saya harap agar simulasi seperti ini dapat diteruskan pada kelas-kelas yang akan datang.

Di mana saya dapat mengamalkan teori pembelajaran ini ?

Mungkin saya bukan seorang pegawai bank, tapi sekurang-kurangnya bila saya berurusan dengan bak secara tidak langsung saya tidak kekok kerana saya telah mempelajari serba sedikit tentang bank. Ini memudahkan urusan saya sekaligus menyenangkan pegawai bank untuk berurusan dengan saya.


Sekian Terima kasih .



No comments:

Post a Comment