background

Innovacia Technology Sdn. Bhd.

Thursday 22 November 2012

JANNAH'S REFLECTION


NOR JANNAH BT AHMAD
IEL110013

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

1) Apa yang telah saya pelajari dalam kelas APK yang lepas?
Saya belajar perkara baru dalam bidang keusahawanan ini iaitu Customer Segment,   Value Preposition, Key Partners, Channel, Customer Relationship,  Key Resources,Cost Structure dan Revenue Stream. Kini saya baru mengetahui bahawa bukan mudah untuk menjalankan sesuatu perniagaan. Kita perlu memikirkan pelbagai perkara yang diperlukan sebagai persediaan sebelum memulakan sesuatu perniagaan.

2) Apa yang saya rasa tentang kelas APK minggu lepas?
Saya bersyukur dapat mempelajari ilmu APK ini yang amat berguna apabila ingin menjalankan perniagaan suatu hari nanti.

3) Dimana dan bila saya dapat mengaplikasikannya?
Saya akan mengaplikasikan ilmu yang baru dipelajari ini apabila ingin memulakan perniagaan kelak.

No comments:

Post a Comment